Hoppa till sidans innehåll

Passbeskrivning


Undrar du över innehåll eller nivå i våra olika gruppträningspass? Nedan sammanfattar vi våra befintliga träningsformer med dess innehåll, nivå och målgrupp.

 

Vattenträning - Bas
Perfekt för dig som söker en skonsam/stärkande träningsform. Efter skada, om du är senior, i samband med graviditet eller bara för att du gillar träning i vatten. Vi står i axeldjupt vatten och har den egna kroppen som motstånd samt hantlar och andra redskap. Du tränar efter din förmåga.
    Starka Seniorer
60 minuter skonsam och stärkande träning anpassad för seniorer. Vi använder den egna kroppen och gummiband som redskap. Tränar upp styrka, balans och rörlighet. Alla kan vara med efter sin förmåga då övningarna kan utföras med olika svårighetsgrad. Genom att träna styrka och balans som senior kan ditt välbefinnande öka och vardagen kan kännas lättare.
     
Yoga - Bas
En träningsform som har en avslappnande effekt och som ökar din rörlighet och styrka. Träningen passar alla då övningarna kan anpassas med olika svårighetsgrad. Perfekt för dig som är senior, i samband med graviditet samt sjukgymnastik.
   

Cirkelträning (Lunchpass)
45 minuter cirkelträning där vi går igenom hela kroppen. Kondition, styrka och rörlighet. Vi använder den egna kroppen, kettlebells och gummiband. Alla kan vara med efter sin egen förmåga men får även chansen att utmana sig.

 

 


Uppdaterad: 29 NOV 2019 21:11 Skribent: Jens Johansson
Epost: Adressen Gömd

Postadress:
Korpförening Huddinge-Botkyrka - Korpen
Rotemannavägen 10
14557 Norsborg

Kontakt:
Tel: 08299622
E-post: This is a mailto link

Se all info